måndag 3 februari 2014

Gott nytt Pysselår!

Vi är ju redan in på februari.....januari for bara i ett "hui". Men har nog ändå påbörjat lite projekt och pysslat lite,som bäst så har jag spridit ut Jul foton,materal på vardagsrumsbordet,fast jag sa nog tidigare att jag ska bara pyssla då jag har butiksdag,men ibland måste man göra undantag.Speciellt nu då man vill få julen dokumenterad och man inte har butiksdag.
Ett Project Life album påbörjade jag också,så det ska bli kul att fixa i år för familjens2014. Kommer troligen att använda mig av papper jag har i lager och färdiga Project life produkter.


Lite halvfärdig vecka 1&2,i dagsläget håller jag på med v3-5.
 Någon enstaka Traditonella scrapbooksidor har jag också fixat, här då fröken fyllde 6.....(blir snart 8år!)
Kommer nog att hålla på med det också,för jag har ju hennes album att fixa ännu, 7år albumet blir nog sista Hela album om endast henne.I fortsänningen blir det lite LO här och där inblandade i PL albumen. Så vi fotsätter att scrappa då man hinner......
Till butiken har jag fått en hel del nya produkter, bla annat färdiga dokumentkort till PL fickor.
som tex dethär och så förstås finns Bellablvd papper i lager som jag fick hem före jul.
Butiken försöker vi hålla sådär preliminärt öppet tisdag-torsdag 12-17 ibland någon lördag eller extra tid,mestadels meddelas allt på vår facebooksida,länken finns från min hemsida.Välkommen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar