måndag 29 november 2010

Adventstid

Först måste jag meddela att Julpysseltiden är ändrad samma dag men ni får komma redan kl 11 om ni vill,men vi kan bara hålla på till ca 16tiden,sen ska jag åka iväg på en examensfest.

Kunde inte motstå att göra ett julkort av ett Fika papper,pappret med hjärtat heter kärleksmums och passsar ju så bra till pepparkakstema.Av nån konstig orsak så tycker jag om att ha pepparkakor på mina julkort.
I år hade jag faktiskt tänkt göra allt möjligt av julpapper man har i lager,har inte riktigt fått fart på det än, julkort ,altra mm,nå vi får se.Tidigare hann man med så mycket mer,litet galleri här på bloggen hade jag ju tänkt fixa,men det tar sin tid också.
Ifjol fixade jag en julkalender åt min dotter och den är dags att ta fram nu igen och fylla i varje dag.




Hade ju tänkt den lite större men fick inte tag på nån större byrå.I samma svepa fixade jag två extra bara för skojs skull.


ja då syns vi väl på Lördag då!Då är det bara 20lådor kvar till julafton:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar