söndag 23 januari 2011

Senaste...

Förra helgen firade vi min brorsdotter, såklart skulle hon få ett kort!
Hästen är Magnolias,pappret inkido.Rosetten har jag gjort av rutigt band och stor brads.Så lite glitter lim till ram:)Kan det bli mera rosagulligt.Nån riktig ponny fick hon ännu inte detta år.....
Som sagt var uppe igår och pysslade lite, fick en liten höstkänsla och ända sen jag tog dessa foton har LO iden rullat i huvudet så då foton kom hem nu i veckan så var det bara att börja på.
Det är ju inte världens lättaste att fota LO men jag försöker så gott jag kan,skanna kunde man också men då måste jag koppla den till datorn också......följande.....
Lingonen som är ett stämpel från skogstokiga har jag stämplat och målat med promarkers så de är nog rödare än de ser ut.och så är de fastsatt med 3d dynor i olika höjder.Har egentligen bara använt mig av grönt och rött en effektiv känsla då man är och plockar lingon!överlag båda LO´n ganska snabba och enkla,enda som tog tid var att måla lingonen.Har man inte scrappat på nån månad så får man börja lite basic.
Tror också framöver kommer jag inte tänka så mycket utan följa ganska mycket skisser,så jag får värsta scrapivern lite lugnad ner.Blir så irriterad ibland då man skulle vilja scrappa men har inte tid för annat kommer ivägen.
Men idag är också en ledig dag så idag tar jag mig tid i mitt hobbyrum också.Julfoton är nu sorterade:)
Trevlig pysselsöndag till er alla!

1 kommentar: