söndag 7 augusti 2011

Regnpyssel

Då det regnar ute kan man med gott samvete pyssla inne.Först ska jag visa detdär andra beställningskortet.
Min kära mor fyllde år i veckan också,hon tycker om smycken så hon fick ett nytt,tyvärr fick jag inte fotografterat hela så det sku bli tyligt men det som går runt nacken så är av tyg.Kedjorna går i antikguld och så har jag använt lila akrylpärlor.Så blev det ju ett par örhängen också.Idén till halsbandet fick jag ur tidningen 101ideer 01/2011.
I blåbärstider så vill man ju också göra lite blåbärskort,det blev nog en paj också,men av ett annat recept som fanns i S-bonus tidningen.och några blåbärsburkar till frysen.Mmmm.Stämplet är skogstokigas,i lingontider går det att måla bären en annan färg:)Pappret är ju Majas blåbärspaj.

Igår då det regnade hela dagen blev det gjort 2st LO ganska enkla, och det är länge sen man scrappat,började ha riktigt abstinens men nu är man back on track!
Torsdag 25.8 tänkte jag ha SenSommarScrap ca kl15-21,vill du vara med så reservera en plats vid ett bord eller bara kom in och shoppa!

1 kommentar:

  1. Fina alster! SenSommarScrap lååtär härlit :-), men tyvärr så jobbar ja presiis hadee tiidn :-(.
    Ha så kuul!

    SvaraRadera