måndag 24 december 2012

GOD JUL

Då var det klappat och klart,tänkte ju ha allting klart redan natten till idag,så man bara får vara dagen innan,men som vanligt lindade jag in sista klappen strax efter midnatt.Nu är det julafton!
Hann få julkorten fixade och iväg itid,de tänkte bli knappt och jag hade plan b att köpa i butiken några kort,men det blev egna.Lite småpyssel hann jag göra också. På bilden,virkad nejlika apelsin,ingen doft,däremot doftar det i storstugan av hyacint men jag tror nog granen doftar mer.
Nu tar jag pyssel, blogg och fb paus i några dagar,Joulu yö,juhla yö päättynyt, nyt on työ......
Å så julkorten.....
                                               Önskar alla en fridfull jul och ett gott nytt år!
                                                                      Marika



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar