fredag 23 augusti 2013

Skolstart

Det tar ju alltid en tid att blogga och då man inte bloggat på en stund så har man en del att visa,så observera att jag gjort 2 andra inlägg idag också.
Min dotter började skolan  i höst och man blir ju inspirerad av skoltemat och har ju redan börjat på ett album om dotterns skolfoton mm.Hittils dagis,förskola....
Så för en tid sen kom jag över en förpackning papper med skoltema av MyMindsEye, six by six; school daze så har hållit på med ett minialbum igen, bara för att visa vad man kan göra för kul. Användaren kan sen själv sätta in egna foton.
 Använt även av några andra MME papper och Doodlebug.Storlek 6x6(=15x15cm).och sidorna in i plastfickor,pärmen vet jag ännu inte hur det ska se ut,eller så knyter jag bara ihop plastfickorna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar