torsdag 25 september 2014

Senaste Project

Undras om någon alls följer med bloggar de senaste tiden bland alla pinterest och fb....
....ska nu blogga lite iallafall eftersom jag har en.
Dagen D närmar sig och under tiden hinner man pyssla lite,gott om tid då man är på mammaledigt:)
Ett minialbum om graviditeten stl 15x15cm.Sista sidorna mammaledigt,äntligen september och nyfödd är ännu inte färdiga.




 Virkad vimpel till bebishörnet.
Och så håller jag på med frökens 7års album och en LO till det.Använt restpapper.
Project life album 2014 går hand ihand med allting,men jag misstänker att då augusti är färdig inplockat så får vi börja på ett nytt album,jag som hade tänkt hela året skulle rymmas i ett album...
och snart småningom får man ju börja på ett bebis första år album :)

1 kommentar:

  1. Min blogg blir i alla fall lite i skymunder med allt facebookande, instagrammande och pinterestande. Men jag ska försöka bättra mig.

    SvaraRadera