tisdag 31 augusti 2010

Presentkort

I slutet på förra veckan fyllde min systerdotter 10 år, så hon skulle få ngt speciellt.Idén har jag igen nappat ute i bloggvärlden,men gjorde en egen variation.Alltså det är som en plånbok,sidorna vikt som dragspel, och med ett magnetlås så det hålls fast,innuti sen några "checkar" med olika kula presenter.Pappret jag använt är ju såklart  MajaDesign;Sensommar och cs herbal light, så har jag lite klippt, limmat och sytt.Det tog några timmar....

Ett beställningskort fixade jag också i samma svepa.I grönt, guld och vit/beige färg på blomarrangemanget.

Mycket mer pysslande blev det inte i helgen för jag var på jobb,däremot så blev det lite städning och organisering i rummet.Mitt arbetsbord fortfarande i skrivandets stund ganska uppåner.Kreativt kaos?!Nåja ska ta itu med det imorgon igen synd bara att man inte började med att fota så man kan visa före och efter bild........man måste helt enkelt städa lite ibland,är heller inte ensam och råddar där uppe,fröken har också ett eget bord.....
Lite produkter har jag beställt idag till shoppen också,stund sen för det har varit ganska lungt senaste tiden,men nu börjar man få lite scrap och höstkänslor igen. Hade inte tänkt beställa några papper men jag var med kameran vid äppelträdet här om dagen då solen var fram och måste bara få dethär....

 ..och så papper med några ugglor på,från Inkidos nya höstpapper serier.Nu är det bara att framkalla äppelfoton och vänta:) borde faktiskt få mig en ny kamera också,ganske jultomten kan komma med en?!

2 kommentarer:

  1. Fin "plånbok", var säkert uppskattad :)
    Kul att du fortsatt blogga!

    SvaraRadera
  2. såååå fina båda två!! du är så bra♥

    SvaraRadera