fredag 27 augusti 2010

Scrappat

Förra helgen flödade scrappandet! ibland blir det "fast and simple" och ibland lite mer avancerat.
MajaDesign;sin lyckas smed,blomma,knapp,floss och font;QK supermarket


ja,ska man skratta eller gråta......
MME;so sophie "in love"+frame,YD antique brads

Här kommer några Lo jag gjort tidigare i vår/sommar,lamp posten är en Quickutz, är nån sugen på några utstansade sådana så hör av er:)
Hunden är inte min men pappret finns i min shop Lo´n har jag liftat från en Scraptidning.



Mest blir det ju scrappat om min dotter som i nuläget är 4,5 år hon har ett album för alla sina år,Albumen börjar helt naturligt med hennes födelsedag.Håller på med hennes 3års album just nu.men jag scrappar ju lite slumpvisst från årets gång.En dagbok med fotografier på enkelt svenskt språk.
Andra album har jag ju också på gångs hela tiden.Favorit pappren just nu är nog MajaDesign det har det egentligen alltid varit.Oftast försöker jag nog hitta färg eller tema så det ska matcha händelsen,lite vintage touch vill jag också ha,favorit teman att scrappa är hösten och julen.Lite senare då det blir mera dags ska ni få se julalbumet....

1 kommentar:

  1. superfint alltihopa♥ och det var en väldigt tjusig frisyr lilla damen fixat sig:) kram

    SvaraRadera