fredag 15 april 2011

Påskigt

Det är så skönt att det äntligen börjar bli vår!Fast jag inte själv skickar så många påskkort så har det blivit gjort en hel del, några ännu halvfärdiga, sen hoppar jag över till morsdags och examens kort.
Det är så roligt att göra kort i vår färger och speciellt i år påskkort då det faktiskt är vår och inte vinter!
Tagsen har jag tillverkat åt min kusin som ska sälja dem i sin blomsterhandel. Hoppas de går åt,mera tags i olika teman kommer det att bli också!
Söta pappret med påskliljor,är magnolias,köpte pappret ifjol i mars....Av ett papper fick jag 4kort och 6tags!
Påskharen kommer från Piondesign.
Papper;Inkido;grön prick(finns i lager) och det härliga lantliga rutiga är Majas"Ingefärspäron"
Ja det här var bara en liten del av korten jag fixat....blir några till i veckoslutet. Fast imorgon ska jag pyssla med annat då vi har pysseldag,ska försöka avsluta "filtprojekten". Just nu har jag ett stort problem, har för måga projekt jag vill göra,men tyvärr för lite tid, men lösningar finns ibland, endel kan man sitta ute i sommarsolen och göra,sånt som inte flyger i väg i en vindpust:)så man får ha lite tålamod och göra annat under tiden.....
Välkommen på pysseldag imorgon,har slarvat bort lappen vem och hur många som kommer men alla ska nog få plats,vet nog ungefär vilka som kommer.

Plats och tid för vårscrrapträffen blir 14.5,svenska gården i jeppis,mer info kommer snart!Ordnas tillsammans med Kreatina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar