fredag 20 maj 2011

Kalorifritt

Senast tiden har jag också pysslat med lite annat än scrap och korttillverkningAllt går lite sådär hand i hand...Filtbitarna ligger fortfarande framme,men  på ett annat bord, har några saker ännu jag tänkte fixa förrän jag plockar undan, virka det kommer jag säker att göra då man sitter under solen i sommar!många projekt ännu som ska virkas!
Förra veckoslutet så var det ju scrapträff, mycket bra ställe om jag själv får skryta.Mellan varven fick jag fixat en LO, ganska ihopplockat enligt en skiss.Kul att vara igång igen med scrappandet!
Just nu firar  jag också 4år sen jag öppnade webbutiken med lite REA på endel produkter, fast jag har inte så mycket album kvar i lager för de köptes bort under GuldRean!Men mera kommer hem småningom.

Största delen av grejerna är fortfarande i lådor,för de ska plockas upp i sommarbutiken, som jag håller på att möblera just nu! ska ha öppet i sommar nu som då,mer info kommer :)Följ bara med på bloggen och hemsidan.
Trevligt veckoslut!jag ska städa,sätta ner potatis och scrappa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar