söndag 8 januari 2012

Scrapyra

 I mellandagarna hade jag en spurt på scrappandet, då jag egentligen borde inventera..... men då man inte scrappat på en stund och känner för det så bara måste man!Blev ganska "back to basic" sidor.Mera ideer bara dök upp.Tänkte börja på ett nytt album åt min dotter,ska innehålla bara dagis och skolfoton och andra minnen från den tiden. MEN nu förstår jag inte varför bilden kom sned hit,för på min kaltalog där bilderna finns är det nog rätt väg!Ni får svänga på er dator,eller huvudet.
Och denhär likadan.....men årets första papperspyssel kom nog rätt väg.
och så en scrapsida på mig och min man, det är inte många bilder på oss två,för vi alltid turas om att vara den som fotograferar,men inbland får vi ha lite kul:)Fotot från nyåret 2011,hade ju tänkt scrappa det tidigare,men....det är mycket man inte hinner med....

Inventeringen börjar nog bli klar, har några (!) cardstock som ännu ska uppskattas,och sen förståss mitt privata lager,vad har man?Vad behöver man eller inte?!och så ska jag städa lite.
MEN JUST NU: 
VINTERYRA I SHOPPEN -25% PÅ HELA SORTIMENTET SÅ LÅNGT LAGRET RÄCKER!

Har nog redan lite tomt i limlagret och albumlagret,men mera kommande hem och lite nya produkter som jag hoppas passar er i smaken! Men har ett stort sortiment av papper och cardstock jag vill att ni yrar bland!

Gott nytt scrapår på er!
I år ska vi scrappa så det känns i hela kroppen! Kom Igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar