måndag 23 januari 2012

Scrappfeber

Så himla roligt att man fått fart på scrappandet, scrappar nog nästan så fort jag får tid....hittade en fin skiss på
www.veckansnyaskiss.blogspot.com som jag bara ville prova på,skickade in det t.o.m i sista minuten, vet inte när jag sist skulle ha skicka in något jag gjort.Men det är enkelt att följa en skiss.
Här kommer skissen.....det blev ju tolkat ganska rakt av och enkelt.Pappren jag har använt är CS twilight medium (141027) och papirdesigns Iskrystall som faktiskt finns bara några av kvar i lager! och så har jag använt mig av swirl och snöflinga stämpel som jag embossat.
Mera Scrappande blir det också,jag och Kista(se bloggen) har bokat in oss på Scrapevent i skellefteå 4-5.2 ska bli såå kul, över hundra anmälda dit. Vi ska scrappa från morgon till kväll,undras om man få ta med sax och skalpell i bagaget på flyget.....ska bli spännande med incheckning:)
Jag var ju några år sen på ett i Luleå,men bara och shoppa då.Nu ska vi både scrappa och shoppa!
Ni kommer väl ihåg att jag har -25% denna månad i min webbshop!

1 kommentar:

  1. no kan hä val lang tidn tills vi får fara. Tur nu att vi ha byrja värm upp mä hit LO lagasi, så vi er varm i klädä san tå i rikti byri.

    SvaraRadera