tisdag 7 februari 2012

Scrapeventet

hemkommen efter scrapeventet i skellefteå,vi blev ju lite försenad med hemkomsten,flyget från skellefteå till Kronoby var instäld igår,som skulle ha tagit 35minuter, så vi blev ombokade hem via arlanda till helsingfors,natt där på hotell och kom hem idag en timme försenad till Kronoby. ca 20 timmar senare än planerad hemkomst....så kan det gå då man egentligen bara ska en bit....

Nåja,hur som helst hade vi det mycket bra, scrappade från lördag kl 10-22.30 och på söndag 10-16,ja då kan man ta några minus timmar som gick åt att kolla igenom allt material som var på plats,och shoppa lite,hem kom papper,band,dekorationer, lite band och några stämpel,ja och lite pärlor.
Själv gjorde jag 8 st LOn.Ganska enkla men det tog ändå sin tid.Här kommer tre till att börja med.
Använt Washi tape som dekoration,en kul grea att leka med, kameran har jag stämplat och målat.
Lo´n längst ner var en utmaning som löd: Stjärnglans Inspireras av skissen.(fanns bild på en skiss)Den här LO´n skall handla om en stjärna-nämligen DIG! Nå jag var ganska långt ifrån mina med deltagare(jag&vintage stil)men jag tolkade det på mitt sätt:)
Det var helt otroligt duktiga scrappare och smyckes tillverkare på plats, dock mindre än vad som hade anmält sig men det var ändå mycket folk.Mer var det nog på lördag än söndag.Barn var det också,de hade egna utmaningar.
Här kommer bild från själva platsen.Vi satt där jag har märkt med blått:)
Nu ska jag först plocka upp allt jag har haft ner plockat och sen ska jag ta fram min kalender och kolla när det ska bli vinterscrapträff här i byn:)Troligen en freda-lörda här i mars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar